Reklama FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Rejestracja Zaloguj  
Forum GPS24 :: Nawigacja GPS :: Monitorowanie Pojazdów Strona Główna
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
grzesio99

Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-06-04, 22:18   Windows CE na "poziomo" i brak sygnału GPS !!!!!!!

Witam - zakupiłem ostatnio Acerka E300 i już problemy:

1. Jak go kupiłem miał windowsika na "poziomo" i tak tez się wyświetlała Automapa a teraz jest pionowo a mapa ma nieaktywna funkcje zmiany poziomu,:

2. "nie można wykryć gps" - ustawienia sa takie - port com1 prędkość 4800 - poczytałem poszukałem i NIC. Mam w nim AutoMapę 5 i Destinatora 7 - mapy smigaja ale nie ma sygnału GPS - co robić??

Proszę o POMOC - z góry dzięki

Grzegorz.
 
 
KwisatzHaderach 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-06-05, 17:40   

Ad.2
Żeby mapy działały prawidłowo trzeba odblokować GPS.
Ja używam programu gpson.exe z tego linka Klik
Trzeba skopiować cały katalog \MENU\GPS na kartę SD. Oczywiście na karcie też musi być taka sama kolejność katalogów :!:
 
 
sbozecki 

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 7
Wysłany: 2008-06-05, 20:40   

to ja sie podlacze mam acerka e300 i wgralem na karte sd destinatora 7 sa mapy program dziala ale nie lapie sygnalu gps podpowiedz mi co mam dokladnie zrobic skopiowac co i gdzie.... :?:
 
 
 
KwisatzHaderach 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-06-05, 21:01   

sbozecki,
Ściągasz MENU_SD_ACER_E3XX_invitadoalcal_v06.1.rar z netu
Po rozpakowaniu masz katalog MENU_SD_ACER_E3XX_invitadoalcal_v06.1
Potem zakładasz na karcie SD katalog MENU, wchodzisz do tego katalogu i zakładasz GPS
Z PC kopiujesz całą zawartość "MENU_SD_ACER_E3XX_invitadoalcal_v06.1\MENU\GPS"
do katalogu GPS na karcie. Uruchamiasz gpson.exe i juz działa.
Chyba prościej się nie da tego wytłumaczyć.
 
 
sbozecki 

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 7
Wysłany: 2008-06-05, 21:38   

widocznie cos knoce pobralem to z neta rozpakowalem na zalozylem na karcie nowy folder nazwalem menu w nim umiescilem folder nowy i nazwalem gps i do niego skopiowalem to co mam sciagniete z neta i nic echo to co zrobilem i opisuje moze wyda sie smieszne ale jestem zielony zupelnie i tak to odebralem

co jest zle ????? :cry:
 
 
 
grzesio99

Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-06-05, 22:21   

KwisatzHaderach WIELKIE DZIĘKI - zrobiłem jak pisałeś za pierwszym razem i wszystko chula.
Pozdrawiam
 
 
KwisatzHaderach 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-06-05, 22:35   

sbozecki,
Nie rozumiem co piszesz.
Skopiowałeś cały "MENU_SD_ACER_E3XX_invitadoalcal_v06.1" do SDMMC\MENU\GPS ??
W SDMMC\MENU\GPS muszą być TYLKO następujące pliki:
cambioprotocolo.exe
cambioprotocolo.mscr
cambioprotocolonmea.exe
cambioprotocolonmea.mscr
cambioprotocolosirf.exe
cambioprotocolosirf.mscr
cambioprotocolosirfstatic.exe
cambioprotocolosirfstatic.mscr
cambioprotocolosirfstaticoff.exe
cambioprotocolosirfstaticoff.mscr
cambioprotocolosirfstaticon.exe
cambioprotocolosirfstaticon.mscr
DestCore.dll
gps.exe
gpsmenu.exe
1gpsmenu.ini
gpson.exe
gpson.mscr
mensajeestadogps.exe
mensajeestadogps.mscr
mensajegpsdisponible.exe
mensajegpsdisponible.mscr
mensajeliberandogps.exe
mensajeliberandogps.mscr
MortScript.exe
mortzip.dll
SirfTech.exe
STATUS - to jest folder !!!
 
 
sbozecki 

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 7
Wysłany: 2008-06-06, 17:45   

juz mam wszystko ok wielkie dzieki za pomoc jestem naprawde wdzieczny :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
volfoo

Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-06-10, 18:40   

A mnie nadal gps nie dziala moja wersja automapy 5.0.5 (553) oczywiscie odpalam gpson.exe przed uruchomieniem automapy - model acer e300. Po odpaleniu gpson.exe pojawija sie 3 okienka jedo po drugim z jakimis informacjami po hiszpansu (nie dosc ze po hiszpansku to szybko znikaja) - jakies rady ??
 
 
KwisatzHaderach 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-06-10, 21:29   

volfoo,
po uruchomieniu gpson.exe pojawiają sie 3 okienka - to jest ok.
W automapie trzeba ustawic gps na com1 i 4800.
 
 
jim_pl

Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 4
Wysłany: 2008-06-15, 19:55   

Mam dwa programy automapę 5 i destinator 7, nie wykrywał GPS, po ściągnięciu programu i uruchomieniu gpson.exe śmiga jak trzeba!!! Dzięki.
 
 
glazek 

Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-06-16, 18:22   

Czy tak powinna wygladac struktura katalogów?



Dodam ze podczas uruchamiania pojawiaja sie tylko dwa komunikaty po hiszpansku

"Sesenal gps disponsible en puerto com1" a drugi to "protocolu nmea puerto com1 4800 baudio"

Acer E300 i MENU SD ACER E3XX invitadoalcal v06.1
 
 
saigon

Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 5
Wysłany: 2008-07-10, 04:20   DZIĘKI !!!

Kolega KwisatzHaderach jest Wielki Kozak Doński, po jego Tutorialu mój E300 lata jak opętany... Jestem Ci wdzięczny po wsze czasy!!! :lol:
 
 
Majdan1303

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2
Wysłany: 2008-07-11, 13:39   

KwisatzHaderach mógłbyś mi doradzić co zrobić, aby mój Acer e310, odblokowany, na którym znajduje się automapa-4, zaczął normalnie chasać?? chodzi mi o to, że gdy chcę przesunąć rysikiem mapkę w interesującym mnie kierunku, to nic się nie dzieje, a po kliknięciu w jakiś punkt, potem po wybraniu w opcjach "wycentruj", wtedy dopiero się porusza:(
POMOCY :sad:
 
 
 
Gremlin

Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 2
Wysłany: 2008-07-13, 23:21   

witam. mam taki problemik ,że nie mogę na Acerze E310 zainstalować TomTom'a gdy próbuje odpalić instalator .cab to wyskakuje okienko wyboru miejsca instalacji,instalacja niby rusza i nagle wyłącza się instalator. Może ktoś wie co jest grane?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xand created by spleen & Soft.

Dentysta Wroclaw
Nowe rozwiazania GPS oraz aplikacje i urzadzenia GPS wybrane przez specjalistow dla fanow nowych technologii.